Astăzi, de ziua internațională a poeziei…

Pentru astăzi, am elucubrat încă de azi-noapte două adunături de versuri – o adunătură de versuri calde și o adunătură de versuri…reci, după cum urmează:

Primăvara sufletului nostru

Îmi trec degetele prin părul tău primăvăratic,
lăsându-ți urechea dreaptă dezgolită;
îți sărut buzele, ușor romantic, ușor sălbatic,
intru cu tine-ntr-o lume frumoasă, departe de clipă.

………………………………………………………………………………………

Lugubru

Amintirile noastre au rămas în leagănul ruginit,
în parcul ce astăzi adăpostește cadavre;
acolo doarme sufletul nostru, înghețat, îngropat sub straturi imense de alb indiferent…
Astăzi, copacul acela mare, ce începuse să se clatine după ultimul nostru sărut,
stă secerat pe pământul rece, lăsând vijelia să-l sfâșie până la ultima creangă,
până la ultima frunză ce va fi încercat să conteze.
Astăzi, orchestra cântă o melodie tristă, de adio,
chiar în parc,
în cimitirul izbucnirilor noastre edenice.

~ by Crisego on March 21, 2014.

8 Responses to “Astăzi, de ziua internațională a poeziei…”

  1. De la primavara sa treci direct la ” Lugubru “….mai tare decat Hamlet insa ala chiar avea d e ce sa fie cum era . Dumneata chiar n-ai motive : esti tanar , esti indragostit lulea , ai un fel d e soarec drept iubita ….ce-ti mai trebue pentru ati striga fericirea ?!

    • Un fel de soarec? /:)

      • Pai…se ridica pe varfurile piciorelor ca sa ajunga sa te sarute , ce vrei mai mult d e asta ! ? Juma d e buletin cum le spunem noi bucurestenii tipelor astea …mignon insa , ai grije : astea sant cele mai periculoase atunci cand s e supara , ti-o spun din experienta 😎 .

      • 🙂 “Noi, bucurestenii” nu ma implica si pe mine, chiar daca sunt bucurestean. Astea pitice sunt cele mai tari! Dovada, iubita mea, care e cea mai tare!🙂 Datoria mea este sa nu ii dau motive sa fie suparata, eu trebuie sa o fac fericita, asa ca nu imi fac griji🙂

  2. Omule….te-ai laudat ca-ti lasi barba ! Ce ai d e gand ? Dracu a mai vazut un scriitor respectabil ….fara barba ???

  3. Cand am spus ” noi bucurestenii ” ma refeream la …vecinii mei de strada care , nu chiar toti sant bucuresteni autentici , adica care sa aiba cel putin trei generatii in carca lor pentru a s e putea lauda ca-s traitori ai satului cu multi ministri { cu prea multi , cu mult prea multi dupa umila mea parere 😦 } , asa cum o fac eu care-s a patra generatie d e …. pescari pe Dambovita 🙂 ! Esti destept sau macar prevazator daca ti-ai propus sa ” no superi ” pe soricutza ! Chestia asta te va scutii d e multe ” necazuri d e suferintza ” ….asa cum imi scria pe cand eram militar TR { adica termen redus } , prin ’72 ….tot o soricutza din asta , asa ca a dumitale si….sant cu ea si azi ….n-asi mai fi sa fiu 😎 !

    • 🙂 De ce as supara-o, cand pot sa o iubesc si sa am grija de ea? Eu ii iubesc zambetul, nu lacrimile! Bine, e urat spus, pentru ca eu iubesc totul la ea, insa ii doresc zambetul, ci nu lacrimile!🙂

Your opinion counts

 
