Motive pentru care o consider cea mai frumoasă femeie din lume

Să vă spun și vouă, dragi prieteni, de ce o consider pe ea cea mai frumoasă femeie din lume:

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că mă suportă, chiar dacă uneori nu mă mai suport nici eu însumi.

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că iubește gesturile mici, care, de altfel, fac viața mai frumoasă.

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că zâmbește întotdeauna din tot sufletul, pentru că nu se poate preface.

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că preferă simplitatea.

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că poartă rochițe și balerini.

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că îmi spune întotdeauna să nu cheltui mulți bani când vreau să îi fac un cadou, că se supără dacă fac risipă.

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că ochii ei strălucesc oriunde, oricând, chiar dacă este obosită, chiar dacă este bucuroasă, chiar dacă plânge, chiar dacă este somnoroasă.

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că mă privește întotdeauna în ochi, cu atenție și grijă, facându-mă să mă simt iubit și în siguranță. ( Nu, nu protejat de un pitt-bull, ci protejat de un suflet frumos )

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că îmi face cadouri frumoase și originale (a se citi inedite).

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că atunci când mă uit în ochii ei simt că sunt un bărbat cu adevărat fericit, mândru și împlinit.

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că alături de ea am curajul să visez imposibilul.

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că se emoționează foarte tare când îi ofer flori, chiar dacă sunt doar câteva micuțe nu-știu-ce-uri rupte din parc.

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că liniștea ei acoperă întregul zgomot al lumii.

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că m-a ales pe mine, dintre atâția bărbați.

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că are curajul și plăcerea să viseze alături de mine.

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că o iubesc.

O consider cea mai frumoasă femeie din lume pentru că…ESTE!!!

 

 

~ by Crisego on March 21, 2014.

4 Responses to “Motive pentru care o consider cea mai frumoasă femeie din lume”

  1. Onorabile ….fa-ti un pustiu de bine si pune-o si pe EA sa scrie ….chiar pe blogul dumitale deoarece { asta ar fi ideal 😎 } asi putea sa vad si eu care sant …. ” motivele ei ” ! Daca vor fi macar pe sfert cat ale dumitale….va prevad un minim de cinci ani impreuna 😉 iar daca vor fi macar pe jumatate….” veti traii fericiti pana la adanci batraneti ” 🙂 😎 ! ! In alta ordine d e idei…” da o fuga ” pana la Teonymus pe blog : a compus o poezie TRAZNET !

Your opinion counts

 
