Impresii și stări

În tren, stând cu capul pe umărul ei, privind oarecum cu susul în jos pe geam, munții păreau că dansează cu norii și cu albastrul. Milioane de copaci ce îmbrăcau eternii, păreau niște stalagmite ce se ridicau către cer. Era un sentiment atât de plăcut!…… După câțiva kilometri, am observat o zona de pădure “înclinată”, de-a lungul unui deal. O bucată întreagă de stâncă stătea învelită de zeci de trunchiuri de copaci căzuți, uciși. Un sentiment atât de rece mă încerca!… Revoltă amestecată cu dezgust… Cât de indiferenți și de proști pot fi oamenii! Mă întreb, oare unde vom ajunge?!!!!…………

~ by Crisego on March 30, 2014.

6 Responses to “Impresii și stări”

  1. Există si oameni cărora le pasă, așa cum, mă bucur, că-ți pasă si ție!
    Există chiar si oameni care protestează, în diverse forme!
    Destul de puțini din păcate si implicit, cu rezultate nu așa cum ne-am dori!
    Si, există si sansa ca, într-o bună zi, să sperăm că nu va fi prea târziu, UNIȚI, să avem foța necesară si să SCHIMBĂM aceste obiceiuri proaste, care ne periclitează viitorul!
    https://www.facebook.com/UnitiSchimbam🙂

    • Exista, intr-adevar! Trebuie insa ca bunul-simt (in cazul de fata in special cel civic) sa se manifeste intr-un mod mult mai accentuat… Ca de focuri care se sting inainte de-a aparea scanteia… m-am saturat!…

  2. Tocmai am calatorit cu trenul si am avut imagini descrise de tine insa in privinta copacilor aici legea este foarte aspra.Se taie responsabil si tot ceea ce se taie se replanteaza…sper sa se doreasca aceasta atitudine si in alte parti unde momentan este o jungla din pacate.

    • SE TAIE RESPONSABIL???? Pentru ce? De ce sa se taie padurile noastre? De ce sa se taie (chiar si “responsabil”) copaci carora le-au trebuit zeci, poate sute de ani pentru a creste? Toti politicenii sunt vanduti! TOTI! Mai ales cei care apar si la tv. Ca mai este cate un tanar politician care se zbate ca musca pe uscat sa schimbe cate ceva….asta e partea a doua…

Your opinion counts

 
