Stiați că Anthony Hopkins a compus un vals?

Astăzi am descoperit că, în tinerețe, înainte de a fi devenit actor, Anthony Hopkins a compus un vals pe care i-a fost frică să îl audă. A scris notele pe foaie și le-a lăsat să doarmă în necunoscut pentru 50 de ani, până când acesta l-a rugat pe André Rieu să interpreteze alături de orchestra lui valsul respectiv. Cum s-a dovedit a fi acest vals? Extraordinar! Superb!

Vă las să vă bucurați!

~ by Crisego on April 1, 2014.

17 Responses to “Stiați că Anthony Hopkins a compus un vals?”

  1. Da, aseara am citit si eu aceasta stire, despre valsul compus de catre Anthony Hopkins.Am ramas uimit!

  2. Foarte talentat omul🙂

  3. Asta este diferenţa între un geniu şi un om obişnuit. Un geniu poate să fie cel puţin ca unul mediu din multe domenii, pe când restul sunt ceea ce sunt doar în “pătrăţica” lor🙂 .
    Ascultând ce a compus Hopkins, mi-am spus cu admiraţie: ce actor bun ar fi fost Mozart sau Beethoven sau Bach sau…😀
    Mai aduc un exemplu de actor care a impresionat şi în muzică clasică sau instrumentală. Probabil că pe acesta îl ştii:

  4. Atunci o cunoşti acum🙂 . Este într-adevăr o compoziţie superbă a unui alt geniu, Charlie Chaplin.

  5. “Atunci o cunoşti acum”, scuză-mi nonsensul, o virgulă chiar poate face diferenţa😀

  6. Exceptional vals. Mi-a plăcut mult. Şi cu ocazia asta am aflat şi cine a scris melodia pe care începea Telecinemateca pe vremuri – era una dintre melodiile mele preferate şi n-am ştiut că a fost compusă de Charles Chaplin. Se pare că este adevărat că omul cât trăieşte învaţă🙂 Mulţumesc frumos!

Your opinion counts

 
