Vă provoc să fiți poeți!

Dragilor, iată ce m-am gândit: De vreme ce acest blog este unul dedicat sufletului, în special poeziei, chiar dacă nu neapărat în versuri – căci poezia nu înseamnă doar versuri, ci sufletul în general este o poezie, dacă știm să trăim frumos -, am ajuns la concluzia că ar fi interesant să punem mână de la mână, sau poate suflet de la suflet, și să strângem câteva – de fapt cât mai multe – poezii, creații proprii. Mecanismul acestui “joc” este cât se poate de simplu – eu postez o strofă compusă de mine, iar voi postați în secțiunea de comentarii creațiile voastre. Nu contează că sunteți sau nu foarte talentați în arta poeziei, nu contează că scrieți poezii de dragoste sau sociale, triste sau vesele, nu contează dacă postați o strofă de patru, opt sau douăsprezece versuri – contează doar să hrănim spiritul poetic care, după părerea mea, se află în noi toți. Repet, dacă știm să trăim frumos, sufletul nostru este o adevărată poezie. Ce ziceți, vă băgați la joc? Vă aștept cu drag:)

Încep eu, cu o strofă dragă mie:

Iubito, ne-ngroapă amurgul,
cădem amândoi în non-verb;
acum, că nu bate nici vântul,
tăcerile noastre converg.

 

 

~ by Crisego on April 16, 2014.

10 Responses to “Vă provoc să fiți poeți!”

  1. Ma trezi-i de dimineata, intr-o buna zi ca asta
    Am tras aer in piept si m-a lovit nefasta
    Pe nara dreapta respiram usor si bine, nimic mai perfect
    Pe aia stanga era alta poveste, ceva mergea defect

    Pe nara stanga nu intra nimic, nu iesea nimic
    Ceva blestemat bloca accesul, ceva nepotrivit
    De indata mi-am dat seama, un pic cate un pic
    Ca aveam un muc netrebnic, ce trebuie izgonit

    Am luat aratatorul de-o parte si i-am zis parinteste
    Avem o misiune grea si dura , s-o facem crestineste
    Trebuie sa intri-n nas urgent, du-te in nara stanga
    Trebuie sa cauti dusmanul si sa il faci sa planga

    Prinde-l fara mila, prinde-l in stransoare
    Modeleaza-l ca o bila, sa ceara indurare
    Fa-l sa regrete ca din toate nasurile din lume
    L-a ales tocmai pe al meu, sa fulgere, sa tune

    Atunci aratatorul, mandru nevoie-mare
    A zis ca invadatorul nu va avea salvare
    Mandru ca este parte, o parte importanta
    Din mana mea dreapta, cu stanga-mperecheata

    Atunci grabit s-a dus, stiind ce trebuie facut
    A intrat in nas si a vazut un muc tacut
    Mucul s-a intors cu fata la aratatorul credincios
    Iar degetul s-a indragostit pe loc si se uita sfios

    Mucul nu era nicidecum un muc, cum ar fi banuit
    Era o fata frumoasa, frumusete de neasemuit
    Nu era un invadator barbar, continua sa citesti
    Era o fata pe nume Degetica, printesa din povesti

    • Haha :)) asa ceva nu am mai citit niciodata :)) cel putin nu sub forma de poezie! Nice one, though🙂

      • Baga bani daca vrei sa citesti si continuarea.😉

      • Eu nu platesc pentru poezie😀 Eu o simt! (Ce am zis-o p-asta)

      • Si din cauza asta poetii adevarati mor de foame.In loc sa duc o viata decenta, o sa mor singur si flamand intr-o garsoniera jegoasa din Rahova pentru ca lumea vrea doar poezie moca.

      • Exagerezi un pic.. Intr-adevar, poezia nu produce bani in Romania (si in general, peste tot), insa asta nu te impiedica sa nu fi singur. In fine, nu am vrut sa sune chiar mot-a-mot ca nu platesc pentru poezie, ci am vrut sa fiu “artistic” in exprimare. Cumpar carti in general, pentru ca citesc mai mult proza, iar poezie citesc de pe net sau din cartile pe care le am in casa -si am chiar foarte multe lasate mostenire de la bunicul meu, la randul sau poet-, deci nu sunt ignorant.

  2. Ti-am desenat un nor de gand subtil
    Fara sa stiu ceea ce-aveam de spus,
    M-am aruncat in val ca un copil
    Dar valul agresiv in larg m-a dus!
    http://allexyanna.wordpress.com/2013/07/10/apus/

  3. Asa cum vantul bate,
    Cum pasarile ciripesc.
    La fel iti spun in soapte,
    Mereu, ca te iubesc.

  4. Iubito, nu-nchide fereastra
    si nici draperia n-atinge
    sa intre in noi furtunoasa
    si cea de pe urma-ntalnire

Your opinion counts

 
