Visul unei nopți de țară…

“Ne-am redus valorile,

vorbim prea mult,

iubim prea rar

și urâm prea des.

Am învățat cum să ne câștigăm existența, dar nu cum să ne facem o viață.

Am adăugat ani vieții, și nu viață anilor.

Am ajuns până la lună și înapoi, dar avem probleme când trebuie să traversăm strada să facem cunoștință cu un vecin.

Am cucerit spațiul cosmic, dar nu și pe cel interior.

Am făcut lucruri mai mari, dar nu și mai bine.

Am curățat aerul, dar am poluat solul.

Am cucerit atomul, dar nu și prejudecățile noastre.

Scriem mai mult, dar învățăm mai puțin.

Plănuim mai multe, dar realizăm mai puține.”

 

~ by Crisego on May 23, 2014.

Your opinion counts

 
