Când lipsa educației își arată colții. Revoltă împotriva nesimțirii.

Astăzi, aflându-mă la metrou, am intrat în vorbă cu un tânăr de vreo 20 de ani (de o seamă cu mine, aproximativ) care avea nevoie de niște informații. Mai exact, vroia să ajungă la Crângași și nu știa pe care peron trebuie să aștepte și câte stații are de mers. I-am oferit informațiile cerute, ce-i drept de vreo 4-5 ori, că mă întreba după fiecare stație cât mai are, iar la un moment dat mi-a dat să citesc un bilet. Pe bilet scria “Piața Crângași. Sunt prost.”…… Ceea ce rezultă că biletul era scris de către un binevoitor, în ideea de a-l ajuta pe săracul analfabet să ajungă unde dorește… Măcar dacă binevoitorul n-ar fi fost nesimțit și ar fi avut milă de cel pe care l-a ajutat, știind că faptul de a-și arăta analfabetismul în public este o povară și așa destul de mare… Am coborât la Grozăvești, nu înainte de a-i explica nedumeritului încă o dată, explicit, inclusiv prin semne, că mai are două stații de mers…

~ by Crisego on June 1, 2014.

2 Responses to “Când lipsa educației își arată colții. Revoltă împotriva nesimțirii.”

  1. Asta e…rămânem cu speranţa că există şi altfel de oameni decât cel care a scris biletul, iar dovada stă chiar şi în filmuleţul acesta.

Your opinion counts

 
