“Orice așteptare, chiar dacă durează o viață întreagă, are un sfârșit”

Așa zicea Octavian Paler……

Mă gândesc că sunt atâtea clipe în care așteptarea cade pe umerii noștri precum o torță peste întuneric, precum o ploaie peste deșert, precum un tunet peste-un cer senin…. Uneori, plecăm capul și așteptăm ca timpul să ne cruțe, așteptăm un moment în care să ne ridicăm și să spunem “în sfârșit”, după care să cădem în genunchi și să mulțumim…

Uneori ne este dor. Atât de dor, încât așteptarea se transformă în lovituri de pumnal în piept, iar suspinele se transformă în lacrimi ce inundă adâncul infinit al sufletului… Din fericire, știu că orice așteptare, chiar dacă durează o viață întreagă, are un sfârșit.

Mie mi se face dor de tine chiar și atunci când dormi la pieptul meu. Îmi este dor de tine și atunci când te țin de mână, și atunci când te privesc, și atunci când dormi sau doar ești, și atunci când râdem împreună, și atunci când te am. Îmi este dor, pentru că mi-e frică de fiecare clipă următoare, căci știu că nu va mai putea fi niciodată cum a fost precedenta. Fiecare clipă este unică și o trăim o singură dată. Tocmai de aceea, încerc să transform toate clipele în mărgele speciale care să atârne la gâtul sufletelor noastre de veșnici îndrăgostiți. Astfel, vom fi veșnic frumoși. Oamenii care iubesc sunt oameni frumosi.

Chiar acum, mi-e dor de tine, iubito!… Deși ești prezentă în sufletul meu, în gândul meu, în cuvintele mele și în șoaptele mele, în degetele cu care îți scrijelesc această scrisoare, în ochii cu care te văd în amintirea mea în fiecare noapte ce nu ne învelește pe amândoi…..mi-e dor de tine! Și îmi va fi întotdeauna, pentru că niciodată nu voi putea să te fi iubit îndeajuns. Întotdeauna voi vrea să te iubesc mai mult și mai frumos… Are de ce să îmi fie dor de tine, căci fiecare clipă care trece este una frumoasă, iar de clipele frumoase trebuie să ne amintim….

 

“Orice așteptare, chiar dacă durează o viață întreagă, are un sfârșit” – Octavian Paler

~ by Crisego on June 30, 2014.

4 Responses to ““Orice așteptare, chiar dacă durează o viață întreagă, are un sfârșit””

  1. eu am învăţat că lucrurile pe care le aşteptăm nu se întâmplă niciodată într-o ordine anume, că pot trece ani şi abia atunci când renunţăm să se întâmple. împortant este să ştim ce vrem, să facem ceva în sensul ăsta şi să avem răbdare!

    • Rabdarea ne castiga fericirea uneori…. Asteptarea, cum spui si tu, ne poate pacali… Dar nu strica sa gandim pozitiv!🙂

      • în situaţia despre care tu vorbeşti nu văd să fie o prea mare diferenţă între cele două, iar aşteptarea nu te poate păcăli, tu singur te poţi păcăli! oricum, viaţa asta până la urmă e formată din fel şi fel de aşteptări, dacă nu ştii să-ţi trăieşti prezentul şi să profiţi de ce îţi oferă.

      • Asa este! Problema este ca mereu asteptam altceva, in loc sa ne oprim si sa spunem domne, am ajuns unde trebuia, acum ma odihnesc si sunt multumit.

Your opinion counts

 
