Noaptea. Joi spre vineri, pe la 3…

Noaptea….noaptea simt că sunt, în sfârșit. Noaptea, soarele tace, blocurile au un aer așa…absent, străzile la fel… Îmi pot auzi pașii. Nu mai există tentația să mă uit în jur, să observ diverse chestii.

Noaptea mă pot vedea pe mine însumi. Mă pot simți. Îmi pot da seama unde mă aflu cu adevărat, cine sunt și ce însemn eu.

Ziua nu pot gândi. Ziua mă plimb de nebun și nu-nțeleg nimic. E prea multă gălăgie, e prea mult haos, prea multă lumină…prea mult praf,  (sunt) prea multe obstacole. Noaptea, lumina felinarelor parcă face strada mai curată.

Noaptea e liniște, noaptea e un aer mai rece. Noaptea mă simt în siguranță.

Noaptea simt că pot să delirez. Să delirez cât vreau.

Sunt doar eu. Și atât! Ce rost are să…. Dar nu mai, lasă!….

~ by Crisego on July 4, 2014.

6 Responses to “Noaptea. Joi spre vineri, pe la 3…”

  1. Noaptea… ohh, daca n-ar fi noaptea… cum ar fi?!
    [m-am regasit in starile tale. congrats pentru scriitura.]

Your opinion counts

 
