Impas. Nu mai am chef să scriu….

Încerc să scriu două-trei cuvinte, șterg, scriu din nou, șterg iar, reiau… Caut câteva expresii pretențioase, câteva cuvinte înzorzonate, cât să arunce un pic de roșu peste planșa pictată în prea mult negru, și cam atât!

M-oi fi prostit de tot!… 

Nu mai găsesc inspirație în ceea ce mă înconjoară. Nu mai găsesc inspirație în iubire. Prefer să recit poezii pe buzele EI, decât pe filele unui caiet sau pe paginile blogului. Nu mai găsesc inspirație decât în dezechilibru, în moarte, în macabru, dar nu vreau să fiu așa…

Poate că am obosit. Poate că m-am lăsat înconjurat de prea mult haos, de prea multă gălăgie, de prea mult stres. Poate că oamenii au început să mă plictisească. Poate că nu mai reprezintă pentru mine decât niște oameni….

Aș vrea să fug undeva, departe, pe un câmp neatins de gânduri sau pași, iar la jumătatea lui să mă arunc pe spate și să devin indiferent… Să lipsesc o viață întreagă, după care să transcriu cele trăite, toată moartea…

 

 

~ by Crisego on July 5, 2014.

10 Responses to “Impas. Nu mai am chef să scriu….”

  1. Lucruri bune de impartasit apar mereu. Trebuie doar sa le privim din directia cea buna. Inspiratia consta intr-un singur moment care cu siguranta o sa apara mai devreme sau mai tarziu.🙂

    • Asa este! Doar ca eu sunt un pic obsedat de faptul ca nu reusesc sa scriu oarecum “constant”… Nu imi place sa imi neglijez drogul ce m-a salvat de atatea ori…

  2. Si mie mi-ar place sa plec departe! Mi-ar place sa traiesc cate un an intr-un loc nou si diferit! Sa imi fac prieteni noi, sa mananc mancaruri noi, sa vad alte culturi!

  3. Bine ai venit in club! Si eu sunt cam in aceeasi situatie..de o luna. Imi doresc sa scriu,incep sa scriu,dar dupa totul suna aiurea si o ia de la capat din nou si din nou si din nou.

  4. Embrace it, o să treacă.

Your opinion counts

 
