Restructurări masive în blogroll

Mă tot gândeam, oare citesc tot ce am în blogroll? Nu! Așa că, deoarece nu vreau sa fiu fals – nici nu știu dacă este cuvântul potrivit -, am decis să las în blogroll doar blogurile pe care le mai frecventez cu oarecare regularitate. Îmi cer scuze față de cei care nu se regăsesc în lista mea și care încă mă au în listele lor ca urmare a unor link-exchange-uri și le transmit pe această cale că, în cazul în care doresc să mă scoată și ei din blogroll-urile lor, îi înțeleg și sunt în totalitate de acord. Repet, am luat această decizie pentru că nu urmăream în mod frecvent blogurile respective, din motive obiective, ci nu din motive subiective.

Vă mulțumesc pentru înțelegere!🙂

~ by Crisego on July 9, 2014.

2 Responses to “Restructurări masive în blogroll”

  1. Bine faci , si noi facem asta destul de des … este dreptul nostru , aici chiar nu incape falsitate !! complezenta !! pastreaza doar ce-ti place .. fa asta si in viata reala nu doar virtuala ..!! cd nu inteleg este de ce ne spui !!?? tu esti un baiat destept si sti ca in lumea virtiala nu e loc de politete excesiva… !! deci …fa-ti selectia tacut si direct este tot politicos dar in stil camaraderesc !! pals nu-si cer scuze !! sa auzim de bine !!

    • Multumesc frumos! M-am convins singur in multe cazuri de faptul ca diplomatia nu este intotdeauna benefica, tocmai de aceea incerc pe cat posibil sa fiu mai transant, mai direct, mai fara resentimente fata de oamenii care nu merita atentia mea. Bineinteles, nu este cazul aici, caci nu au gresit ei cu nimic, dar ca idee…🙂

Your opinion counts

 
