Ce se întâmplă atunci când țipăm unii la alții?

Eu cred că lăsăm partea frumoasă a sufletului nostru să se piardă în neant, urletul lăsând în urma lui, în piept, o gaură imensă, a cărei cicatrice va rămâne pentru totdeauna. Și totuși, de ce țipăm? Mai ales, de ce țipăm la persoanele pe care le iubim? Să fie oare doar orgoliul? Doar părerea – foarte greșită de altfel – că doar noi avem dreptate? Asta înseamnă egoism. Suntem ființe egoiste prin definiție și astfel ajungem să țipăm. Pentru a ne impune PROPRIUL punct de vedere, pentru a corecta greșelile ALTORA, pentru a îi arăta PE ALȚII cu degetul…

Oare există excepții?…

Și, mai important! – Oare există leac pentru această boală?! Există leac pentru egoism?!…

~ by Crisego on July 18, 2014.

2 Responses to “Ce se întâmplă atunci când țipăm unii la alții?”

  1. eu nu cred ca există leac… uite eu sunt foarte egoistă dar nu țip, nu mă impun în fața nimănui oricum știu că am dreptate. Oamenii nu țipă din egoism ci din vanitate, vor tot timpul să aibe ultimul cuvânt, să aibe dreptate chiar dacă nu au. Tipă pentru că nu știu să demonstreze prin fapte că au dreptate și pentru că nu știu să piardă.

    • Daca stau un pic sa ma gandesc, si faptele reprezinta tot un tipat😛 Oarecum… Tipam elegant, in interior, zicand “va voi arata eu cine sunt”, asteptand sa demonstram ca s-au inselat… Intreaga noastra existenta este un tipat pentru supravietuire…

Your opinion counts

 
