Te văd mereu altfel, mereu mai frumoasă

Îmi imaginez că buzele tale sunt un imens câmp de maci sălbatici, neatinși, neștiuți, nerăbdători să îmi primească trupul obosit și mintea visătoare printre ei… Ah, iubito, de-ai ști cât de bine îmi e aici, în pustiul ăsta plin de tăcere și înțelegere! Aș vrea să mă pierd aici măcar pentru o jumătate de veșnicie….

Privesc în ochii tăi – mărgele perfect rotunde, de culoarea cafelei, curate, transparente. Îți pot zări sufletul, iubito, chiar prin ochii tăi! M-aș rătăci pe cărările nestrăbătute ale privirilor tale duioase și fierbinți, mi-aș lăsa tălpile să alerge prin mii de cioburi, doar pentru a-mi fi vindecate de glasul căpruiului…

Îmi place să te strâng la piept înfășurându-mi un braț în jurul umerilor tăi, jucându-mă cu mâna liberă în părul ce se-așterne precum o cascadă pe obrajii tăi prea-plini de dulce… Ah, iubito, câte povești m-adorm jucându-mă în părul tău!

Îți iubesc absolutul, copilo! Iubesc totul la tine! Îți iubesc zâmbetul, surâsul, chicotitul, privirea, suspinul, gândul, șoapta, mângâierea, glasul, ființa.

Îți mulțumesc că mă ajuți să exist frumos!

 

~ by Crisego on July 21, 2014.

6 Responses to “Te văd mereu altfel, mereu mai frumoasă”

  1. ce frumos..

  2. Reblogged this on DιόνυσOς.

  3. Iubirea – cel mai imens prin dimensiunea perceperii sentiment. Esti norocos dacă trăieşti cu adevărat această imensitate, de altfel, asta o demonstrează frumoasele cuvinte pe care le-ai expus.

Your opinion counts

 
