Să ne îndreptăm către un orizont frumos prin simplitatea lui

Mi-e dor de ochii tăi, iubito! Și-mi este dor și de gura ta perfectă. Și de părul tău. Și de vocea ta. Dar mai ales, mi-e dor de tine, de sufletul tău, de minunăția aia pe care oamenii o numesc suflet. Eu o numesc mir sfânt, căci sufletul tău îmi binecuvântează fiecare pas, fiecare gură de aer, fiecare gând, fiecare clipă în care mă bucur de minunea de a fi…

Aș vrea să avem o lume doar a noastră, să fim înconjurați de natură, de liniște, de câteva animale, de câțiva copii pe care să-i vedem zburdând pe străduțe, fără griji, plini de zâmbet… Aș vrea să avem mica noastră căsuță, cu șemineu și balcon plin de flori… Și aș mai vrea să avem doi prichindei care să urle toată ziua prin casă, care să ne enerveze, dar care să ne umple totuși viața de fericire, să o completeze… Aș vrea să venim împreună acasă de la servici, să gătim împreună, să stăm cu mogâldețele la masă, să fim o familie simplă și frumoasă, să facem planuri de vacanță, să mergem vară de vară la munte și la mare, să mergem în excursii, să îndeplinim toate visurile pe care le avem astăzi… Aș vrea să îmbătrânim frumos împreună, uniți, iubindu-ne cel puțin la fel de frumos precum o facem acum….

…………………………………………………………………………………………………………………………………

Astăzi ai plecat acasă la tine și am rămas trist…. Nu trebuia să ne despărțim așa… Aș fi vrut să zâmbim mai mult, să stăm mai mult îmbrățișați, să ne privim mai mult în ochi și să respirăm tăcerea… Atât! A fost o seară frumoasă, te-am simțit aproape de sufletul meu, iar dimineața a venit ca un duș rece. Foarte rece…..

Îmi pare rău, copilă! Trebuia să am mai multă grijă de tine astăzi, cum de altfel trebuia de multe ori să am mai multă grijă de tine, în alte dăți… Mă doare, căci vreau să te văd zâmbind, să îți văd chipul luminându-se și ochișorii sclipind de bucurie… Urăsc tristețea din obrajii tăi și din privirea ta…

Iartă-mă te rog și hai să visăm în continuare, iubito! Îți promit că vom atinge toate stelele spre care tindem! Îți promit! Și voi repara toate greșelile pe care le-am făcut, iar tu vei fi mândră de mine. Promit!

 

Te iubesc enorm, piticuța mea dragă! Enorm! Îți mulțumesc că exiști și că îmi dai putere să exist și să sper!

Trebuia să te întâlnesc pe tine ca să fiu fericit!!!

~ by Crisego on July 25, 2014.

2 Responses to “Să ne îndreptăm către un orizont frumos prin simplitatea lui”

  1. Reblogged this on annaexandra and commented:
    Superb🙂

Your opinion counts

 
