Unii gândesc, alții așteaptă gândirea altora

Am primit adineauri un mesaj pe facebook, pe pagina blogului meu, cum că un “nene” îmi copiază articolele de pe blog – a se citi copiază, nu distribuie -, fără măcar să pună ghilimele. Nu mai zic de menționarea sursei. Bașca, la sfârșitul unui articol dedicat iubitei mele, articol pe care bineînțeles că și l-a asumat pe pagina sa, a menționat că “VA URMA”. Cu alte cuvinte, stați fraților că mai scrie ăsta un articol ceva, îl iau cu copy-paste și na!, aveți continuarea…

Sincer, mi-e scârbă!!!

Vă rog frumos pe voi, cei ce-mi sunteți prieteni și cititori, intrați pe pagina sa de facebook AICI și dați un report, un spam ceva… Aș vrea să fiu și eu împăcat, să nu trăiesc cu gândul că scriu pentru lauda altora… (nu că sunt eu mare scriitor, dar chiar și așa, este munca mea). Vă mulțumesc anticipat!!!

 

~ by Crisego on August 7, 2014.

8 Responses to “Unii gândesc, alții așteaptă gândirea altora”

  1. Imi pare rau ca si tu ai patit la fel. Am descoperit o pagina de Facebook, in care tipa copia fragmente din postarile mele, fara nici o sursa, fara ghilimele. Ca si cum ea ar fi scris tot. I-am trimis un mesaj si am rugato frumos sa puna sursa la tot ce copiaza. Si a zis ca de acum inainte asa va face. Am facut bine ca i-am trimis mesaj, pentru ca nu a mai postat nimic de o luna si ceva. Si copia de pe mai multe blogu-uri, nu doar de la mine. Din pacate asa sunt oamenii din ziua de azi… E mai usor sa fure, decat sa fie ei originali.

    • Ma bucur ca ai rezolvat problema. Vad ca acum nu il mai gasesc pe tip pe fb.sper sa nu ii fi sters fb contul din cauza mea, dar nu am facut decat sa raportez niste nereguli. Asta e…. Sper sa se rezolve si la mine. Problema e ca asta a devenit un obicei……

    • Am verificat si de fapt mi-a dat doar mie block. (Mie si persoanei care m-a atentionat si care s-a luat de el de asemenea)

  2. poti sa fi mandru de tine ….cine te copiaza te considera de valoare, el vrea doar sa-si creasca “”valoarea””lui si cand va deschide gura….o sa iasa soparlite si broscute din ea..,,si ….de ce nu incercati iesiti din FBU…o sa va simtiti liberi !! va spun eu care am fost fan FBU 4 ani si am constatat cum mi-a invadat intimitatea si cum dependnta de “a-l citi”” ma bloca ,ma incorseta….si am iesit…avem un an si nu-i simtim lipsa…!!

    • Nu e vorba de facebook si dependenta de el, caci nu petrec asa mult timp acolo. E vb de asumarea unor merite pe care nu le are respectivul….. Mi se pare o nesimtire sa iau textul cuiva, sa il copiez cu tot cu virgule, spatii imtre randuri etc, dupa care sa zic va urma…..

    • Ps:multumesc frumos pt apreciere. Probabil ca asa este🙂

  3. Am patit-o si eu, problema e ca de multe ori asta se intampla fara sa stii, poti afla intamplator, sau poti sa nu afli niciodata. E neplacut dar asta este lumea in care traim😦

Your opinion counts

 
