Robin Williams…

Copil fiind, am văzut și revăzut “Mrs. Doubtfire”, râzând de fiecare dată cu lacrimi. Mai târziu, am văzut “Bicentennial Man”, “I am Sam”, “Jakob the Liar” sau “Patch Adams” și am reușit să văd dincolo de partea sa amuzantă. Am reușit să văd omul frumos și talentat, care știa să transmită emoția către cei din jur… L-am privit și ascultat făcând “Stand-up Comedy” și am râs, din nou, ca un copil. Omul ăsta era genial. Acum, aflând că s-ar fi sinucis, nu îmi vine să cred. Și totuși, gândindu-mă la chipul său, la mimica pe care obrajii săi, ochii săi și fruntea sa reușeau mereu să o pună în practică, parcă văd un om singuratic, melancolic, ușor trist, care reușea să zâmbească pentru cei din jur în ciuda propriilor metehne… Nu m-aș fi așteptat însă ca el să facă vreodată un astfel de gest…

Odihnească-se în pace!

 

31758c13582f2b13ddd0ca4bb308a5de

Sursa imaginii: Pinterest.com

~ by Crisego on August 12, 2014.

20 Responses to “Robin Williams…”

  1. O mare pierdere…păcat😦

  2. in spatele umorului se ascunde durere , neimpacare cu viata si cu locul tau in ea !! el a fost un astfel de “actor pe scena vietii” !! mi-am amintit de STAN si BRAN oare nu si ei erau niste tristuti in inegalabilul lor UMOR ??!!!

    • Ba da, asa cred… Si Charlie de asemenea….. Cred ca toti marii comedianti au in spate o durere, mai mica sau mai mare….

      • Atunci cum de reuşesc să-şi mascheze atât de bine suferinţa ?

      • Reusesc, pentru ca asta le este meseria si vocatia, aceea de a ii face pe ceilalti fericiti. Iar prin umor si voie-buna, incearca sa se vindece si pe ei. Fara acest refugiu, probabil ar innebuni de la varste fragede..

      • Mi se pare ironic faptul că îi fac pe ceilalţi să râdă în timp ce ei sunt trişti.Adică,cu ce te ajută că celălalt e fericit,dacă tu tot trist eşti? Meseria asta mi se pare nefolositoare dacă nu te ajută pe tine în primul rând.

      • Despre asta e vorba in meseria asta – a da, ci nu a primi. Ce zici tu, este egoism, iar actorii nu au voie sa fie egoisti. Artistii, in general, nu au voie sa fie egoisti.

      • Dar tocmai egoismul te salvează şi te ajută să supravieţuieşti.That’s its job.Şi dacă prin artist te referi la o persoană veşnic nefericită care încearcă să îi mulţumească pe ceilalţi ca să îşi umple golul din inimă,atunci e cea mai nesatisfăcătoare şi inutilă meserie din lume deoarece tot singur şi neînţeles eşti.😦

      • Cred ca ar trebui sa vorbesti cu parintii tai lucrurile astea, poate ca ei ti-ar explica mai bine. Cand vei creste mai mare, vei intelege, poate🙂
        O zi buna iti doresc!

  3. O mare pierdere și o lumină de la Hollywood a intrat.

    • A very big loss….. ( i think that google miss-translated what you wanted to say, but i got it though🙂 )…. It is a very big loss for humanity

  4. Nici mie nu mi-a venit sa cred cand am auzit vestea, mai ales modul in care a murit… Pacat! E trist, pt ca sunt oameni care ar de orice sa traiasca si el om de succes, la 63 de ani, a decis singur sa isi puna capat zilelor.

  5. Dumnezeu sa-l odihneasca, iar sufletul sau sa-si fi gasit linistea!

  6. Probabil i-a fost dificil dupa succesul avut in anii buni sa dispara treptat din lumina reflectoarelor. Unora poate ne pare o lume fascinanta showbizul, insa se pare ca tot efortul depus de E I sa para ca lucrurile sunt foarte simple, lasa urme adanci. Cu cat zambetele provocate de el au fost mai multe, cu atat suferinta sa era mai mare din cauza unei aparente stari de hiperbine ce ascundea prapastia din suflet si ganduri.

    • Asa este, insa referitor la filme, n-as spune ca nu a mai avut activitate…. Oricum, ai dreptate, multa lume cade in capcana asta…. La el era insa, din cate mi-am dat eu seama, ceva “patologic”, din nastere, aceasta melancolie, aceasta predispozitie catre insingurare….

Your opinion counts

 
