Dacă nu avem voie să facem greșeli, cum ar trebui să știm ce înseamnă durerea unui eșec?!

E ok, mă consolez cu gândul că paguba e reprezentată doar de bani… Bineînțeles, dacă e greșit să fac greșeli, dacă este ceva condamnabil, îmi voi săpa singur o groapă cât să intru în ea până la brâu și voi aștepta cu smerenie să văd cine aruncă prima piatră. Și pe-a doua, și pe-a treia…

Da, am greșit că am ignorat sfaturile celor din jur. Ale mamei, ale tatălui, ale iubitei, ale bunicii… Dar nu consider că le-am ignorat, totuși. Eram conștient de ceea ce spuneau ei, eram conștient că poate țepele au fost și vor mai fi, dar am vrut să mă conving singur, să dau singur cu capul de pragul de sus, nu să învăț din benzi desenate sau de la televizor.

Și mă gândesc…. toate astea, pentru ce? Pentru un job… Căci am ajuns atât de jos, ca țară, încât noi, oamenii, am devenit disperați și am început să ne bucurăm atât de mult când auzim de o ofertă de muncă, oricât de dubioasă ar părea, încât ne ducem cu capul înainte la ghilotină, că poate-poate nu va fi atât de rău…

Îmi pare rău că am dezamăgit anumite persoane, dar nu îmi pare rău pentru greșeală. Doar greșind vom ști ce-nseamnă durerea unui eșec….

~ by Crisego on August 17, 2014.

8 Responses to “Dacă nu avem voie să facem greșeli, cum ar trebui să știm ce înseamnă durerea unui eșec?!”

  1. Intradevar, cateodata luam anumite decizii care ne influenteaza foarte mult prezentul si viitorul, dar numai din greselile noastre invatam. De asemenea, persoanele dragi au rolul de a ne sprijini si de a fi alaturi de noi indiferent de cat de mult gresim. Aduna toate fortele si treci mai departe!🙂

  2. Oricât te-ar sfătui cei din jur, nu poţi învăţa cu adevărat decât alegând să nu le respecţi sfatul, ci să-ţi urmezi instinctul. Nu mereu e o greşeală. Îmi pare rău că, de data aceasta, aşa a fost să fie, dar, ştii cum se spune: „totul e trecător”.

Your opinion counts

 
