Naivitate

Are dreptate “asta mică”. De ce judecăm? Cunoaștem noi cumva înțelesul tăcerilor sufletelor? Până când nu vom ajunge să înțelegem aceste tăceri (și nu avem cum să le înțelegem vreodată pe deplin), nu avem voie să judecăm. Așadar, niciodată să nu judecați!!! Nu aveți acest drept!

Zâmbete în colţ de cer

Avem tăceri în ochi pe care nu le aud nimeni. Păstrăm în noi povești necitite, ne închidem în coperți numite trupuri. Avem tristeți aruncate în colțuri de suflete și lacrimi care nu se șterg.

Sunt naivă. Cred prea mult în zâmbetele oamenilor, în gesturile. cuvintele și îmbrățișările lor. Adesea îmi simt sufletul lovit de oameni aparent dragi, în momente total neașteptate. Adesea mă doare că sunt umană. Îmi știe cineva povestea? Îmi știe cineva durerile și temerile din suflet? Îmi știe cineva nopțile plânse și diminețile zâmbite? Atunci de ce judecăm?

Sunt naivă, dar îmi păstrez umanitatea. Doar așa mă simt vie…și de cele mai multe ori rănită.

O să rămân umană.

8497cf4d0fbbe9766feeff0017c978ff

Sursa foto

View original post

~ by Crisego on August 31, 2014.

Your opinion counts

 
