Despre obsesia morții și pofta de a muri

Citind Cioran, mă simt viu. Mă îmbolnăvesc tot mai tare, și astfel sunt tot mai plin de spirit, de gânduri, de inspirație.
Îmi era dor de Cioran!…

(Fragmentul este din “Tratat de descompunere”)

~ by Crisego on September 1, 2014.

6 Responses to “Despre obsesia morții și pofta de a muri”

  1. salut, si mie imi place cioran insa citind amurgul gandurilor mi s-a parut destul de greoi. crezi ca ai putea sa imi recomanzi ceva mai accesibil pentru inceput ?

    • Salut! Inca nu am ajuns la Amurgul Idolilor, am citit Caiete (toate cele trei volume), Pe culmile disperarii, Demiurgul cel rau(partial), Despre neajunsul de a te fi nascut… eu iti recomand sa incepi cu “Caietele”, acelea fiind de fapt niste scrieri gasite post-mortem in camera de lucru a lui Cioran si puse cap la cap. Eu asa l-am inteles mai bine, citind Caietele…

      • amurgul gandurilor*. multumesc, o sa incerc “caietele”

      • Doamne! :)) Imi cer scuze, eram cu gandul la Nietzsche, pare-se… Nietzsche a scris “Amurgul idolilor”… Ai dreptate! Sper sa iti placa cele trei volume! (Iti garantez ca vei avea multe de notat de acolo, multe de tinut minte, multe paragrafe care te vor pune pe ganduri)

  2. de la nietzsche am inceput sa citesc asa grait-a zarathustra, dar nu am terminat-o. asta si multe altele – caci daca nu termin o carte de 2-3 zile, nu o mai termin ceea ce e enervant :]. am sa vad la librarie daca au caietele, ca de pe PC e foarte obositor pentru ochi

    • Le gasesti la Humanitas! Sunt cam 30-30 si ceva de lei, sau pe site pe elefant. Eu am inceput sa citesc “Amurgul idolilor” si am de reinceput si terminat “Anticristul”, de la Nietzsche…

Your opinion counts

 
