My kind of inspiration…

O fotografie realizată la Cetățuia, în Brașov, în primăvară…
Cam asta mă inspiră. Cam astfel văd eu lumea, când scriu. Cam astfel funcționez.
Nu pot scrie cu privirea înecată în color…

[Abia când am privit imaginea pe calculator mi-am dat seama că pe o creangă se află un porumbel. Și mai bine! Un plus de dramatism…]

(Pe blogul de fotografie nu am mai avut de mult activitate, însă puteți vedea această fotografie și acolo)

~ by Crisego on September 3, 2014.

Your opinion counts

 
