Se apropie Noptembrie13

„Asta e doar o mostră din monstrul ce urmează să fie eliberat. Am filmat cu frații Junk și Samurai… am vrut să plece din casă piesa asta ținând cont de ce planuri am cu ea. Voi da mai multe detalii pe parcurs… e timp.” (Phunk B, despre albumul său, care urmează a fi lansat cât de curând.)

Cert este că toate difuzoarele undergroundului românesc vor gâfâi după lansare. Știu sigur că o sa fie un album paranoic de bun.

Pace pentru băieții de la Paranoia13!

 

~ by Crisego on October 9, 2014.

5 Responses to “Se apropie Noptembrie13”

  1. c2dryk nu-ti place ?

    • Ba da, este in top! In curand revine si el – 12 octombrie, Silver Church. Ce nu imi place mie insa la Cedry2k si la altii (Dragonu de exemplu) este faptul ca au facut dintr-odata un prea mare salt, de la golaneala la rugaciune… Eu zic ca rugaciunea si dumnezeirea nu isi au locul in rap, dar ii respect in continuare si ii apreciez.

      • da’ parca zicea si el intr-un interviu ca a cam luat-o pe aratura cu religia. stii steleverzi ? mi se pare cel mai ‘poet’ dintre rapperi, mai ales “prin ochii nostrii lumea”.

      • Stiu Steleverzi!🙂 Sunt printre cei mai buni si in opinia mea. Iubesc melodiile de genul “prin ochii nostri lumea” sau “pianista”… dar si instrumentalul “ariane” e genial…

      • Apropos, cauta SikEratScriptum🙂 sau Atarax – Poezie neagra. Atarax cica avea vreo 14 ani cand a scris versurile alea…

Your opinion counts

 
