M-am așezat la poalele neantului și am visat fericirea

De prea multă toamnă,

devenisem ruginiu;

mă aflam în mijlocul unei sfâșieri goale,

fără început, fără sfârșit.

M-am așezat atunci la poalele neantului

și am visat fericirea.

Ea,

fericirea,

mă privea de dincolo de o fereastră ascunsă ochilor mei grei și negri;

nu aștepta decât să o visez…

~ by Crisego on October 26, 2014.

2 Responses to “M-am așezat la poalele neantului și am visat fericirea”

  1. eu sunt fericirea?😛

Your opinion counts

 
