Îmbrățișarea ta avea aromă de Tibet

Îmi place să te strâng în brațe cu setea Bărăganului lui August și să mă privesc în oglindă…. Căpruiul mă face să mă simt un barbat norocos. Cel mai norocos!

Aș vrea să fie noapte, să întindem mâinile spre Cer și să culegem toate stelele, după care să modelăm un Soare, ca din plastilină. Să tac sub vraja tunetelor tăcute din pieptul tău, să simt adierea ușoară a frumosului și să visez marea, plaja, scoicile și valurile noastre…

Aș vrea ca brațele mele să îți șoptească cel mai pur “te iubesc” și să îți spună că îmi pare rău că uneori nu am știut să fiu un om frumos…

Îmi este dor de Tibetul îmbrățișărilor tale…

Te iubesc! Acum, mâine, mereu!

Ești singura și ultima mea adresă!

~ by Crisego on January 31, 2015.

2 Responses to “Îmbrățișarea ta avea aromă de Tibet”

  1. Frumos poemul🙂 felicitari!

Your opinion counts

 
