Apusul există pentru a se transforma în răsărit

Mi-aș tăia mâinile, căci nu au știut să îți mângâie chipul obosit; mi-aș lăsa ochii să orbească, căci nu au știut să îți vadă durerile; mi-aș lăsa buzele să se usuce, căci nu au știut să îți sărute rănile; mi-aș izgoni sufletul în tenebrele Siberiei, căci nu a știut să îl liniștească pe al tău…

Dar nu o voi face! Mâinile mele vor învăța adresa obrajilor tăi și le vor oferi atingerile după care tânjesc; ochii mei vor privi dincolo de superficial și vor vedea fiecare tremur; buzele mele îți vor acoperi și îți vor vindeca în timp toate rănile; sufletul meu va învăța să înțeleagă valurile mării agitate și le va transforma în cântece de leagăn care îți vor liniști ființa

Te iubesc și o voi face până ce ultima firimitură de os mi se va risipi în pământ.

~ by Crisego on February 3, 2015.

One Response to “Apusul există pentru a se transforma în răsărit”

  1. https://dinculori.wordpress.com/2014/08/26/haiku-11/

Your opinion counts

 
