Cică 1000 de articole

Tocmai ce-am primit o notificare din partea WordPress, conform căreia am atins borna de 1000 de articole!🙂 Bine, probabil ca WordPress-ul nu a tinut cont de faptul ca am sters o tona de articole ce datau dinainte de 11 iulie 2012, adică data la care am inceput să văd că există și fericire pe pământ și am decis că nu vreau sa îmi mai amintesc de ce a fost înainte.

Ce să zic, ne auzim când ajung la cota 2000! Promit că nu mai șterg nimic!🙂

~ by Crisego on February 9, 2015.

6 Responses to “Cică 1000 de articole”

  1. Aşa să faci! Spor şi bucurie, de fericire se vede că aveţi o frumoasă grijă.

  2. GO GO POWER RANGERS! :)) Felicitari ^_^

  3. Succes in continuare!

Your opinion counts

 
