Drumul spre succes

“Orice om, dacă e cinstit, recunoaște că speră să aibă succes. E o ipocrizie să spui domne’ nu mă interesează, eu îmi văd de treaba mea… Nu, toată lumea vrea succes. Am observat însă, pe bază de experiență, că cei care sunt obsedați de tema succesului de obicei ratează, sau chiar când îl au sunt nefericiți, de unde rezultă că e ceva în reprezentarea noastră spre succes care nu e integral satisfăcător. Chiar când ai succes, îți dai seama că ai o mulțime de alte motive să nu fi integral fericit. Aș spune mai întâi că trebuie să ne ferim să identificăm succesul cu fericirea.”

Fotografia articolului o puteți găsi aici!

~ by Crisego on March 29, 2015.

7 Responses to “Drumul spre succes”

  1. Vorbe adevarate!

  2. frumoasa scrierea ta….la asa tema nu ai cum sa nu o citești….succes in toate

  3. Poate că cei obsedaţi de succes au aşteptări foarte mari care nu se pot materializa.

Your opinion counts

 
