#Colectiv

Am primit vestea ca un glonte – m-a șocat. Nu am putut reacționa. Astăzi, sunt încă în stare de “șoc”. Nu pot crede ceea ce s-a întâmplat și nu mă pot opri din a încerca să îmi imaginez gândurile, sentimentele, trăirile pe care le-au avut acei oameni în clipele petrecute în infern. Niciodată nu am simțit o durere atât de mare pentru cineva “străin”. Să încerc să mai blamez pe cineva, nu mai pot. Și simt că nu aș rezolva nimic acum.
Păcat de ei! Păcat de tinerețea lor, de viața lor, de părinții lor, de frații și surorile lor, de prietenii lor! Păcat de visurile lor! Păcat! Mare păcat!
Nu mai pot găsi niciun cuvânt în buzunarul sufletului…

Odihnească-se cu toții în pace!
Le doresc celor ce astăzi încă se chinuie….să fie puternici. Să aibă noroc.

PS: M-a durut enorm să văd sâmbătă seară oameni care jubilau îmbrăcați în monștri sau alte personaje sau chiar oameni care făceau mișto de suferința victimelor. Nu am putut crede că niște copii de 15-16 ani, după o asemenea tragedie națională, ar putea exclama “Bă, ce cald e aici, zici că e în Colectiv!”, râzând cu mândrie de “faptele” lor… Le doresc să nu treacă niciodată prin ceea ce au trecut și trec acei nefericiți începând de vineri noapte.

……………………………..

Odihnească-se în pace!

#colectiv

~ by Crisego on November 2, 2015.

Your opinion counts

 
