Gând CLXXVII

Într-adevăr, știu că nu am prea multe; din fericire, simt că am totul.

9 Replies to “Gând CLXXVII”

      1. Daca consideri asta, de ce scrii? 🙂 Uite, intrebare capcana…
        Trebuie sa iti placa ceea ce scrii si sa te mandresti cu ceea ce scrii, atata vreme cat o faci public.

      2. :)) Nu, nu… stai, nu intelege gresit! Ceea ce scriu o fac cu mare placere, iar scrisul face parte din mine indiferent ce as face (desi nu ma consider un talent). Eu, ca om, nu am nimic deosebit de “descoperit” 😛

      3. Nu te-am criticat si nici nu te-am inteles gresit. Am pus “ipotetic”, prin absurd o intrebare – pe care ar fi putut-o pune cineva vazand ce ai spus – 🙂 Nu trebuie sa fim talentati sau sa avem distinctii pentru a scrie – trebuie sa avem emotie in suflet – indiferent ca este pozitiva sau negativa. Important este sa fim VII!

Your opinion counts

