Gând CLXXIX

Ce nu te omoară te face să regreți că nu a făcut-o…

~ by Crisego on November 15, 2015.

3 Responses to “Gând CLXXIX”

  1. Si cand te gandesti cati oameni au murit fara sa-si fi dorit vreo clipa, ba unii chiar ca sa-i salveze pe altii! Cam pacat, zic eu, sa “ne plangem” pentru slabiciunile noastre, mai ales ca barbati!

    Sunt motive mai nobile in viata pentru care merita sa traiesti!
    Chiar daca a trai inseamna, printre altele, a lupta cu slabiciunile noastre!

    Consider ca nu intamplator in ruga de capatai, “Tatal nostru”, se afla acel vers:

    “Si nu ne duce pe noi in ispita!”

    “Am fost multă vreme îndrăgostit de tristeţe, deci în stare de păcat. Căci tristeţea este un păcat împotriva speranţei. Câtă dreptate are teologia! Nu trebuie să suspinăm după ceea ce vatămă. Or, tristeţea este exact asta, vorbesc despre tristeţea pe care o iubim, pe care o cultivăm, pe care o savurăm.”

    Emil Cioran în Caiete II. 1966-1968

    Restul sunt argumente!
    In cazul in care ai de gand sa-mi raspunzi in “apararea ta”!
    Mai mult sau mai putin pertinente!
    Nici nu conteaza care sunt mai “tari”
    Argumentele sau contra-argumentele!
    Conteaza ce ne dorim, ce urmarim; dragostea sau ranirea celor dragi (inclusiv a noastra), constructia sau demolarea, lumina sau intinericul?

    Moartea vine oricum pna la urma, fie ca ne-o dorim sau nu!
    O sa vedem ce fi de facut si pe acolo, cand o sa ajungem, si se pare ca o sa avem tot timpul din lume!
    De ce nu am face si pe aici tot ce credem ca este mai bine!

    Si in final, un ciatat din subsemnatul, clasic in viata🙂

    Daca am fi pe jumatate atat de buni pe cat credem noi despre noi ca suntem, nu am fi nici pe sfert atat de buni pe cat am putea fi!

    Dar eu imi doresc si ma straduiesc!
    In fiecare zi!

    Conteaza ce ne dorim!

    Este primul pas!

    Nu poti ajunge undeva unde nu-ti doresti!

    Restul e “doar” viata!

    Adica cel mai sfant lucru de pe aceste “meleaguri”, din aceasta dimenisune, zi cum vrei!

    Tactu’🙂

  2. :))) So true…

Your opinion counts

 
