Acel moment când descoperi că îl cunoști pe artistul pe care îl apreciezi de foarte multă vreme

Îmi place rapul. Ascult rap de vreo 10 ani și am preferințe destul de variate – ascult Kazi Ploae, dar și Jedi Mind Tricks. Mafia și 2pac. Flou Rege și Keny Arkana. Nimeni Altu’ și Das Efx. Lista poate continua multă vreme.

De mai bine de un an, am descoperit un artist tânăr din Constanța – un fel de tărâm magic al rapului românesc, plaiul unde se nasc aștri în domeniu – și i-am ascultat periodic muzica. L-am recomandat prietenilor, fratelui meu, cunoștințelor. Eram mândru de descoperirea mea. Zilele trecute chiar ascultam pe repeat  în căști una dintre piesele sale. Aseară, scroll-uind pe internet, am descoperit o poză cu respectivul, alături de numele său real, nu cel de scenă. Am avut un déjà vu – băi, cred că e tipul cu care vorbeam acum câțiva ani pe mess despre versuri, de rap, de carti, cu care împărțeam expresii alambicate și cuvinte folosite doar în cărți vechi. Ulterior, am primit și confirmarea – el este!  Ce surpriză! După vreo patru ani în care am vrut să dau de el și nu prea reușeam -deh, s-a demodat messengerul-, iată că am dat acum, în cel mai surprinzător mod posibil. Sunt mândru că și-a îndeplinit visul de a face rap. Sper să se țină de treabă, căci are talent cu carul.

Bravo, omule! Ai reușit!

~ by Crisego on December 31, 2015.

2 Responses to “Acel moment când descoperi că îl cunoști pe artistul pe care îl apreciezi de foarte multă vreme”

  1. An nou fericit!

Your opinion counts

 
