cristianverzea (wordpress) is gone

După cum spuneam și într-un articol aici, mundaneitatea chiar este mizeră. Nu vreau să fiu mundan. Nu sunt eu. Rămân aici, cu metehnele, psihozele și rătăcirile mele și ale celor care m-au cunoscut așa, poet

Keep in touch!🙂

~ by Crisego on November 16, 2016.

2 Responses to “cristianverzea (wordpress) is gone”

  1. Urmeaza sa ne dezvalui una din rataciri, psihoze, poezii? Había astept, imi place de voi cu poezii, povesti…ies din starea de oboseala si munca care in ultima perioada ma domina, chiar daca imi place mult ce fac🙂 o poezie ma relaxeaza, ma pune pe ganduri noi🙂

    • Sincer, nu stiu cand, insa da, voi scrie! Voi continua sa o fac, chiar daca inspiratia nu va mai fi la fel ca altadata… Intre timp, poti rataci printre ratacirile mele, in arhivele blogului😀

Your opinion counts

 
